Polecane firmy: Klub Biznesu Biznes.Space

V sesja Rady Powiatu Namysłowskiego

Data wydarzenia: 
25.03.2015 - 14:00

V sesja Rady Powiatu Namysłowskiego

odbędzie się 25. marca 2015 roku o godzinie 13:00

w sali narad Starostwa Powiatowego w Namysłowie.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja Starosty z działalności Zarządu w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwał w sprawie:
    • poparcia „Apelu Sejmiku Województwa Opolskiego w sprawie utworzenia na terenie województwa opolskiego bazy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego",
    • określenia zadań i wysokości środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na ich realizację w 2015 r. dla Powiatu. Namysłowskiego,
    • zmiany uchwały nr XXXIX/322/2014 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 11 czerwca 2014 r. w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu nieruchomości wraz z gruntem, zwolnienia z obowiązku zbycia w drodze przetargu przedmiotowej nieruchomości oraz wydania pozytywnej opinii dotyczącej planowanego zbycia w drodze bezprzetargowej,
    • udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Opolskiego,
    • zmian budżetu w związku ze zmianą planu dochodów i wydatków w 2015 r.,
    • zmian w budżecie w związku ze zmianą planu wydatków w 2015 r.
  7. Sprawozdanie z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie za 2014r.
  8. Sprawozdanie z efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej za 2014 rok,
  9. Sprawozdanie z funkcjonowania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie za 2014 rok w zakresie pomocy społecznej,
  10. Informacja o realizacji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie zadań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Namysłowskim za 2014 r.
  11. Ocena stanu sanitarnego Powiatu Namysłowskiego za rok 2014.
  12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  13. Wnioski i sprawy różne.
  14. Informacje Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji.
  15. Zakończenie sesji.