Praca także dla mieszkańców powiatu namysłowskiego.

II sesja Rady Powiatu Namysłowskiego

Data wydarzenia: 
29.12.2014 - 12:00

II sesja Rady Powiatu Namysłowskiego odbędzie się 29. grudnia 2014 roku o godzinie 12:00

w sali narad, na I piętrze Starostwa Powiatowego w Namysłowie

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Ślubowanie radnych.
  3. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  4. Przedstawienie porządku obrad.
  5. Wybór Członka Zarządu Powiatu Namysłowskiego.
  6. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Powiatu IV kadencji.
  7. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Powiatu Namysłowskiego V kadencji.
  8. Informacja Starosty z działalności Zarządu w okresie między sesjami.
  9. Interpelacje i zapytania radnych.
  10. Podjęcie uchwał w sprawie:
    • a) zmiany Uchwały Nr XXXVII/296/2014 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie określenia zadań i wysokości środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na ich realizację w 2014 r. dla Powiatu Namysłowskiego,
    • b) uchwalenia planu pracy Rady Powiatu Namysłowskiego na rok 2015,
    • c) uchwalenia „Rocznego programu współpracy Powiatu Namysłowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2015 rok",
    • d) delegowania radnych do komisji bezpieczeństwa i porządku,
    • e) zmian w budżecie w związku ze zmianą planu wydatków w 2014 roku,
    • f) mian budżetu w związku ze zmianą planu dochodów i wydatków w 2014 r.,
    • g) zmian planu dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku oraz wydatków nimi finansowanych w 2014 r.,
    • h) powołania Komisji ds. Rozwoju Obszarów Wiejskich i Ochrony Środowiska,
    • i) powołania Komisji Edukacji, Kultury, Zdrowia, Spraw Społecznych, Bezpieczeństwa i Porządku,
    • j) powołania Komisji Finansów, Rozwoju Gospodarczego i Mienia Powiatu,
    • k) powołania Komisji Rewizyjnej,
    • 1) ustalenia wynagrodzenia Starosty Namysłowskiego.
  11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  12. Wnioski i sprawy różne.
  13. Informacje Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji.
  14. Zakończenie sesji.