Praca także dla mieszkańców powiatu namysłowskiego.

Dlaczego w nowym roku wciąż warto zainwestować w pozycjonowanie strony?

Strona w internecieZ miesiąca na miesiąc rośnie liczba podmiotów e-commerce, które próbują się przebić ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Z tego też powodu nieustannie zwiększa się rola SEO i pozycjonowania. Nowe firmy są świadome tego, że bez odpowiednich wysiłków marketingowych trudno będzie dostać się na czoło wyników Google. W poniższym krótkim artykule postaramy się wyjaśnić dlaczego walka o pozycje organiczne w dalszym ciągu ma sens.

Pozycjonowanie strony i praca nad treścią uwiarygodnią Twoją firmę!

Budowanie marki to przede wszystkim odpowiednia komunikacja z odbiorcą, a pozycjonowanie poprzez kampanie content marketingowe ma za zadanie zbudować spójny i oryginalny zbiór tekstów, które zadziałają na niezdecydowanych zakupowiczów jak płachta na byka. W tworzeniu treści liczy się więc głównie to, żeby obok wartościowych porad i informacji zrodziła się w nich również wizja brandu oparta o jego ekspertyzę, autorytet i wiarygodność (te trzy aspekty ocenia dla Google algorytm o akronimie EAT).

„Jeśli zatem pragniemy stworzyć sobie odpowiedni target sprzedażowy złożony z osób, które chętnie powtórzą zakupy pod naszym adresem WWW, musimy priorytetowo potraktować publikowane przez nas teksty i materiały pełniące rolę wirtualnego przewodnika po asortymencie. Warto do regularnego tworzenia wpisów i artykułów zatrudnić fachowców, najlepiej pracujących w doświadczonym zespole agencji interaktywnej. To właśnie zawodowi copywriterzy i profesjonalni redaktorzy z pomocą analiz seowców będą w stanie zagwarantować Ci napływ unikalnych użytkowników, a zatem także i więcej okazji na sprzedaż!”

Źródło: https://afterweb.pl/

Stworzysz przyjazny dla użytkownika zakątek sieci

W czasach, gdy duży odsetek przedsiębiorstw decyduje się opierać tylko na kampaniach Google Ads, dobrze jest myśleć długofalowo – właśnie na to pozwala skuteczne pozycjonowanie i optymalizacja. Oprócz marketingu treści i budowania jakościowego zaplecza linków przychodzących specjaliści od pozycji w Google coraz częściej zwracają się w stronę badania wrażeń użytkownika. Dziedzina zwana dziś skrótowo UX (od słów: user experience) sprawdza jakość doświadczeń użytkownika i przygotowuje stronę do jeszcze lepszej interakcji z kupującymi. Jest to o tyle ważne, że w bieżącym roku gigant z Moutain View dodał do listy czynników wpływających na ranking witryny kwestie wprost powiązane z satysfakcją i wygodą korzystania ze strony. Page Experience Signals i Core Web Vitals to zbiory wytycznych, po uwzględnieniu których Twoja strona nie tylko wespnie się na górę wyników wyszukiwania, ale również stanie się istną maszynką do sprzedaży!

Strona w internecie
Sekcje: